Termeni si conditii
Site-ul Anasofia.ro (anasofia.ro) este operat de societatea Daplla Online Store SRL, cu sediul in str. Simion Barnutiu nr 15, Bihor, Oradea, CUI RO37003405 Utilizarea site-ului (incluzand accesul, navigarea si cumpararea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta.
Administratorul site-ului Anasofia.ro (anasofia.ro) isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza, denumite in continuare "Utilizatori". Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment.
Definitii si Termeni
Anasofia - este marca inregistrata a Dappla Online Store SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social pe str. Simion Barnutiu nr 15, Bihor, Oradea, avand numar de ordine in Registrul Comertului J5/174/08.02.2017, cod unic de inregistrare fiscala RO37003405.
Vanzator – Dappla Online Store SRL., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social pe str. Simion Barnutiu nr 15, Bihor, Oradea, avand numar de ordine in Registrul Comertului J5/174/08.02.2017, cod unic de inregistrare fiscala RO37003405.
Cumparator – poate fi orice persoana fizica care efectueaza o comanda.
Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Daplla Online Store(electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Daplla Online Store si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
Utilizator – orice persoana fizica inregistrata pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.
Cont – sectiunea din site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite cumparatorului transmiterea comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site. Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate
Site – magazinul online gazduit la adresa web anasofia.ro si subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre vanzator si cumparator prin care cumparatorul transmite vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona produse de pe site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, listat pe site, inclusiv bunurile mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre vanzator, cumparatorului ca urmare a contractului incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de bunuri avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre vanzator si cumparator, fara prezenta fizica simultana a vanzatorului si a cumparatorului.
Continut
• toate informatiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
• continutul oricarui e-mail trimis cumparatorilor de catre vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al vanzatorului, cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
• informatii legate de bunurile si/sau tarifele practicate de vanzator intr-o anumita perioada;
• informatii legate de bunurile si/sau serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
• date referitoare la vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Cosul meu – sectiune din cont care permite cumparatorului/utilizatorului sa adauge produse pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care produsele nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea comenzii, cumparatorul va beneficia de serviciul oferit de catre vanzator de urmarire a produselor prin primirea de comunicari comerciale din partea acestuia.
Comunicari Comerciale – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun de catre Anasofia, cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile produselor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
Documente contractuale
- Prin inregistrarea unei comenzi pe site, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
- Notificarea primita de catre cumparator, dupa efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
- Pentru motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea bunurilor/produselor din comanda. Daca modifica cantitatea de bunuri din comanda va anunta cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia vanzatorului la efectuarea comenzii si va returna suma achitata.
- Contractul se considera incheiat intre vanzator si cumparator in momentul primirii de catre cumparator de la vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a comenzii.
- Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre vanzator pe site vor sta la baza contractului.
Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a termenilor si conditiilor.
Sunteti de asemenea de acord sa nu afectati si interferati in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a siteului sau a continutului acestuia.
- Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusiva aDaplla Online Store SRL, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
- Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Daplla Online Store SRL., includerea oricarui continut in afara site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Daplla Online Store SRL asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul scris expres al Anasofia.
- Orice continut la care clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Daplla Online Store si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea Daplla Online Store cu referire la acel continut.
- Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile documentului.
- In cazul in care Daplla Online Store confera clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care client are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Daplla Online Store SRL pentru respectivul client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
- Niciun continut transmis catre client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Daplla Online Store SRL si/sau al angajatului/prepusului Daplla Online Store care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
- Este interzisa orice utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
Dreptul consumatorilor de denuntare unilaterala a contractului
Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si Anasofia.ro (anasofia.ro) sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Administratorul Anasofia.ro (anasofia.ro) face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare). Atentie: fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard.
Frauda
In scopul accesarii si utilizarii anumitor sectiuni ale website-ului poate fi necesara crearea unui cont personal. Prin prezenta declarati ca va asumati integral responsabilitatea pentru toate si oricare dintre activitatile realizate prin intermediul contului pe care il deschideti pe website si, in consecinta, va sfatuim sa asigurati securitatea parolei contului sau a altor date de acces. In cazul in care securitatea contului pe care il detineti este compromisa, trebuie sa anuntati imediat administratorul site-ului. Anasofia.ro (anasofia.ro) nu este responsabil pentru daunele care va sunt cauzate sau care sunt cauzate tertilor de orice fel, prin utilizarea neautorizata a contului.
Drept aplicabil
Prin folosirea site-ului Anasofia.ro (anasofia.ro), utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si conditiile de utilizare si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizatori si administratorii Anasofia.ro (anasofia.ro) sau asociatii/partenerii/afiliatii acestuia. In cazul unor eventuale conflicte se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila, iar daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.
Disponibilitatea serviciului
Administratorul Anasofia.ro (anasofia.ro) isi rezerva dreptul de a modifica structura si interfata oricarei pagini sau subpagini a site-ului Anasofia.ro (anasofia.ro) in orice moment si la orice interval de timp liber ales, avand dreptul de a intrerupe temporar sau permanent, partial sau in totalitate serviciile puse la dispozitia publicului prin intermediul acestui website fara vreo notificare prealabila individuala sau generala.
Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email contact@anasofia.ro
Transport si retururi
Procedura de retur a magazinului online www.anasofia.ro
Dacă te răzgândești în legătură cu comanda nu este nicio problemă, ai dreptul să returnezi articolul/articolele comandate.
- Nu se pot restitui produsele folosite, deteriorate sau care prezintă urme de purtare ( fond de ten, transpiratie sau miros detergent).
- Pentru returnarea produsului acesta trebuie să fie aibă atasata eticheta însoțitoare.
- Orice retur care nu respectă politica de retur a magazinului anasofia.ro poate fi refuzat!
- Produsele pot fi returnate indiferent de motiv in maxim 14 zile de la data intrarii in posesie a produselor.
- Lenjeria intima si costumele de baie nu se returneaza, din motive de igiena.
- Produsele fara eticheta originala nu se returneaza
- Returul este gratuit!
În cazul în care doriți să returnați produsul este necesar să urmați următorii pași:
- Anunțați dorința de returnare a coletului prin email (contact@anasofia.ro), pe pagina de Facebook sau Instagram ori telefonic la 0371 233 504. Un operator va trimite către firma de curierat o cerere de ridicare a coletului retur.
- Între timp vă rugăm să ambalați produsul într-o manieră asemănătoare cu cea de la primire. Curierul va reveni în 2-3 zile de la data confirmării cererii de retur ca să ridice coletul de la adresa menționata pe colet.
- Va rugam sa ne transmiteti pe email la contact@anasofia.ro urmatoarele date necesare restituirii banilor: numarul comenzii, produsele returnate, contul IBAN si numele titularului de cont.
- Daca in termen de 14 zile lucratoare nu ati primit banii, va sfatuim sa pregatiti toate detaliile legate de acesta (numar comanda, articolele returnate, awb de retur) si sa ne contactati telefonic sau email.
- După ce coletul ajunge la noi acesta va fi verificat, pentru ca produsele să nu prezinte urme de uzură sau să nu fie deteriorate/purtate, și în scurt timp se vor pune banii în contul bancar furnizat de client.
- NU se va retine costul transportului.
- In cazul în care pachetul conține produse cadou, promoții, etc, se vor returna și acestea împreună cu produsele.
- Dacă ați beneficiat de transport gratuit, la returnarea banilor nu se va reține taxa de transport aferenta acestuia.
- Termenul de rambursare a banilor poate dura pana la 14 lucratoare zile de la intrarea coletului in sediul nostru. După ce banii vor fi returnați în cont veți fi anunțați printr-un email.
Banii se returnează într-un cont bancar IBAN valid care trebuie să fie pe numele clientului. Nu se pot returna banii în colete, prin curier sau altă metodă. Vă mulțumim de înțelegere.
ATENTIE!- CLIENTUL nu poate beneficia de alte coduri de reducere/discount in perioada BLACK FRIDAY.
PROCEDURA DE SCHIMB
Procedura de schimb a magazinului online www.anasofia.ro
- Magazinul Anasofia accepta doar schimbul intre produse la acelasi pret sau la un pret mai mare fata de cele comandate initial- in acest caz diferenta va fi achitata de client la curier
- Primul schimb este gratuit
- NU se accepta schimbul cu produse care au un pret mai mic fata de cele comandate initial
Comanda
- Clientul poate efectua comenzi pe site prin adaugarea produselor in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda si efectua plata prin una dintre modalitatile indicate expres.
- Odata adaugat in cosul de cumparaturi, produsul este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta.
- Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a produsului.
- Prin finalizarea comenzii cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.
- Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea cumparatorului.
- Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate cumparatorului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, respectiv sa returneze produsul, în termen de 14 de zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira în termen de 14 zile de la ziua în care cumparatorul intra în posesia fizica a produsului.
- In cazul in care clientul solicita retragerea din contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.
Suma va fi returnata prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau contul clientului.
- vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea produsului/produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate.
In cazul in care un produs comandat de catre Cumparator nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta din urma va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul cumparatorului contravaloarea produsului, daca a fost cazul de plata online.
- Informații cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe site-ul nostru. Din punct de vedere legal, conținutul site-ului nu reprezinta o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați comanda prin intermediul site-ului nostru, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest site. Comanda dvs. este urmata de acceptarea noastra, conform celor descrise în continuare.
- prin intermediul site-ului nostru. Pentru a face acest lucru, veti parcurge un proces simplu, la sfarșitul caruia veti confirma comanda apasand butonul "finalizeaza comanda". Inainte de confirmarea comenzii, sunteti intotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie platit si veti avea întotdeauna posibilitatea de a verifica si eventual de a corecta comanda.
- prin mesaj privat pe paginile de socializare Facebook sau Instagram
- telefonic, in timpul orarului de lucru (Luni-Vineri 08.00-16.00)
Dupa plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmam primirea si înregistrarea comenzii dvs. Acest lucru nu inseamnă ca aceasta comanda a fost acceptata. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda dvs. constituie o oferta de cumparare efectuata de dvs. a unui produs listat pe site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de catre noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format numai dupa acceptarea de catre noi a comenzii dvs.
Contractul se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasată de catre dvs, urmand a va transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un e-mail prin care va informam ca produsul a fost expediat ("Confirmarea Expedierii"). In cazul in care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnica ori neconformitati constatate in momentul procesului de expediere, va vom informa cu privire la aceasta situatie si in cazul platii online vom rambursa sumele platite de catre Dvs.
Politica de vanzare
- accesul in vederea efectuarii unei comenzi ii este permis oricarui client
- pentru motive justificate Daplla Online Store SRL isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul clientului in vederea efectuarii unei comenzi in cazul in care considera ca in baza conduitei clientului actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Daplla Online Store Srl.
- In oricare dintre aceste cazuri, clientul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
- Comunicarea cu vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresa contact@anasofia.ro. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
- Toate tarifele aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
- In cazul platilor online vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
- Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Confidentialitate
- Daplla Online Store SRL va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul document.
- Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de cumparator/client cu privire la comanda/contract fara consimtamantul prealabil scris al vanzatorului.
- Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul site-ului. Daplla Online Store SRL nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
Facturare - Plata
- Preturile bunurilor si serviciilor afisate in cadrul site-ului www.anasofia.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
- Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. Vanzatorul va emite catre cumparator o factura pentru produsele livrate, obligatia cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
- Vanzatorul va transmite cumparatorului factura aferenta comenzii ce contine produsele vandute de Daplla Online Store SRL., , precum şi pentru orice alte plati aferente comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in contul cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de cumparator in contul sau.
- Prin trimiterea comenzii, cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic la adresa de e-mail mentionata in contul sau.
- In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 de ore in cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: contact@anasofia.ro
- Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile Daplla Online Store SRL si nici nu vor fi stocate de catre de Daplla Online Store sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
- Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este NETOPIA mobilPay.
- In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea comenzii, cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente contului
- Pentru motive de securitate a tranzactiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
- Daplla Online Store SRL NU emite factura pe persoana juridica!
Conform art 17 din OG 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata:
" Este interzis oricarui comerciant sa ofere sau sa vanda produse in pierdere, cu exceptia situatiilor prevazute la art. 16 lit. a) - c), e) - i), precum si in cazul produselor aflate in pachete de servicii. Prin vanzare in pierdere, in sensul prezentei ordonante, se intelege orice vanzare la un pret egal sau inferior costului de achizitie, astfel cum acesta este definit in reglementarile legale in vigoare".
In cazul in care apar pe site produse la pret derizoriu sau 0, Daplla Online Store isi rezerva dreptul de a informa clientul in vederea anularii comenzii.
Livrarea produselor
- Vanzatorul se obliga sa livreze produsele in sistem de curierat door-to-door catre cumparator intre 1-5 zile lucratoare.
- Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
- Vanzatorul va efectua livrarea produselor numai pe teritoriul Romaniei.
- In cazul in care constatam mai multe livrari nereusite din culpa clientului vom solicita plata exclusiv cu cardul pentru o viitoare comanda
- Ne rezervam dreptul de a anula comenzile cu date de contact incomplete sau incorecte in lipsa unui raspuns din partea cumparatorului
Raspundere
- Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre vanzator a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
- Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
- Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
- Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.
- Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Daplla Online Store SRL., acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Te rog sa parcurgi sectiunea Confidentialitate, care face parte din acest document sau sa accesezi https://www.anasofia.ro/pages/confidentialitate
Fololsirea Cookie-Urilor
Te rog sa parcurgi Politica de Cookies pe https://www.anasofia.ro/pages/cookies
Forta majora
- Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
- Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
Legea aplicabila – Jurisdictia
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Daplla Online Store SRL si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
Echipa anasofia.ro verifică calitatea fiecărui articol în parte oferindu-ți astfel garanția că articolele comandate sunt într-o stare impecabilă. În cazul unei excepții (produsele au defecte, etc) ne asumăm răspunderea și îți vom înlocui produsul cu unul identic (model, mărime , culoare) în măsura în care este în stoc. Noi vom suporta toate costurile aferente schimbului.